.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری هزار شکارچی متخلف در مازندران
مدیر کل حفاظت از محیط زیست مازندران از دستگیری تعداد هزار و 76 شکارچی متخلف صید پرندگان در سال گذشته خبر داد و افزود : این افراد تحویل مقامات قضایی شده و مبلغ 440 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شدند.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست مازندران از دستگیری تعداد هزار و 76 شکارچی متخلف صید پرندگان در سال گذشته خبر داد و افزود : این افراد تحویل مقامات قضایی شده و مبلغ 440 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شدند.
به گزارش مهر، رسول علی اشرفی پور صبح  در نخستین جلسه هم اندیشی و تعامل سازمان حفاظت محیط زیست استان و دستگاه قضایی مازندران افزود : سال گذشته 300 مورد جلسه قضایی برگزار شد که منجر به صدور 158 فقره اخطاریه قانونی برای متخلفین شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 394 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز از شکارچیان متخلف کشف وضبط شد تصریح کرد : افراد متخلف به مقامات قضایی معرفی شده و میلغ 440 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

علی اشرفی پور با اشاره به تجهیز سه کارخانه صنعتی به سیستم پیشرفته روز همگام با استانداردهای زیست محیطی در سال جاری خاطر نشان کرد : تمام کارخانجات صنعتی استان تا پایان برنامه چهارم توسعه مجهز به این سیستم های پیشرفته استانداردهای زیست محیطی خواهند شد.

رئیس کل دادگستری مازندران نیز در این نشست گفت : اعمال قانون برای مبارزه با خاطیان محیط زیست در کشور رو به افزایش است.

وی تصریح کرد : قانون اساسی حفاظت از محیط زیست را به عنوان یک اصل تلقی کرده و بر اساس مفاد قانون اساسی هر نوع فعالیت اقتصادی که منجر به از بین بردن محیط زیست و خدشه دارکردن میراث طبیعی شود ممنوع بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام حسین طالبی با اشاره به این نکته که فرهنگ سازی در محیط زیست دارای اهمیت خاصی است از رسانه ها و دستگاه های فرهنگی خواست تا برای تقویت وضعیت محیط در کره زمین و محیط پیرامون طبیعی تلاش بیشتری کنند .

وی پیشگیری و مبارزه را از راهکارهای حفظ محیط زیست برشمرد و گفت : باید همه دستگاه های اجرایی برای حفظ محیط زیست طبیعی خود تلاش وافری نمایند.

طالبی همکاری دستگاه قضایی را برای این مهم بسیار مثبت ارزیابی کرد و بر ضرورت تشکیل شعب ویژه مبارزه با جرائم زیست محیطی دراستان تاکید کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.93 seconds.